Första inlägget

Nu har till och med jag skaffat blogg, eftersom Malin har tjatat lite på både mig och my, men nu är det fixat iaf. Tack Mallzzan för att du hjälpte mig med designen på den ;)

Det är dåligt väder, men det gör inte så mycket för Linnea är här. Dagen kommer nog bli en skön och slapp film dag/kväll.

Jag måste också nämna att det blev rix i växjö i helgen med underbara vänner. Fast det var väll såder kul, tycker jag. Men några sköna skratt blev det iaf, så det var ju helt okej ändå. Jo, jag var ju i Ullared i fredags och då kunde jag inte låta bli att köpa detta örngottet.   Så det får bli en bild på Linnea och morgan;)

Jo, jag var ju i Ullared i fredags och då kunde jag inte låta bli att köpa detta örngottet. Så det får bli en bild på Linnea och Morgan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0