Träningsvärk

Vartenda muskel i min kropp gör ont just nu! kan knappt sitta, och försöka flytta på sig är nästan omöljigt utan att det ska göra ont. träningsvärk är inte skönt, men man känner ju att man tränat.
Denna dagen har det inte hänt alls mycket, typ bara chillat och ätit känns det som;), men snart väntar kvällens träning på mig. vet faktiskt inte om jag orkar, men ett försök är det väll ändå värt.

Idag är det bara 15 dagar kvar till Eksjö Stadsfest :D, det kommer bli helt sjukt kul. bra artister, underbara vänner och massa skratt, säkert händer det något speciellt som man kan ha roligt åt i flera år! Det händer faktiskt när man umgås med knasigt roliga kompisar;)

                                                                                   


Kommentarer
Postat av: linneaa

jaaaaa :D jag längtar som fan!! hihi du är minst lika knasig Tesss ;)<3

2010-08-11 @ 20:59:22
Postat av: Therese

det ska blir så kul :D, fast det är jag ju inte xD <33

2010-08-11 @ 22:34:24
URL: http://theresekaarlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0