happy face

Jag känner mig lite som en skogsmulle, har varit och plockat lite svamp, hihi. 
Kvällen igår var helt sjukt kul, det var en kväll som jag kommer att minnas. det var en kväll som var en perfekt avslutning på sommarlovet. Jag trivdes verkligen. Kvällen började med att jag träffade My en liten stund, sen var det dags att gå till förfesten. Där träffade vi vänner som jag inte har sett så mkt i sommar, så det var kul att träffa dom. Allt blir vad man gör det till, och alla underbara vänner.
Men en annan höjdpunkt på kvällen var när jag och My blev inbjudna in i Casanovas turnébuss. Där satt ju alla som var med i bandet och vi gick runt och hälsade på dom, trevliga typer det där asså, haha x). Så där satt vi och pratade, och de bjöd på en grogg. Och när det var dags för dom att spela så hängde vi med, och de fixade in oss på området, as kanon. Så som vi dansade har jag nog aldrig dansat. Det var verkligen kul att bara kunna släppa loss, och det blir ju ännu bättre när man har en så go danspartner! Sen blev det lite nervarvning med marre i en skönskön säng - crazy night. 

                                                    Jag har underbara vänner, och jag älskar dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0