morgontrött

Det gör ont, men va fan ska man klaga för? livet fortsätter ändå. Satt och tänkte lite, snart börjar skolan. lite jobbigt måste jag säga, det finns så mycket mer jag vill göra innan lovet är slut. Men på ett sätt är det skönt att träffa alla som man inte sett i sommar och man kommer in i rutiner och planering igen. rutiner och planering? en vanlig skoldag brukar se ut såhär för mig: vakna, skolan, träning, plugg sova. blir helt kall när jag tänker på det, vill inte att det ska börja, har ju vatt så skönt att bara ligga och dra sig på morgonen och veta att man inte behöver göra ett skit denna dagen!

Träning ikväll. och äntligen har jag beställt en klipptid, så snart åker de slitna topparna av, skööönt.

Kommentarer
Postat av: linnea

hahah det är nog fan på tiden Tess x)hihi :D

2010-08-11 @ 20:56:22
Postat av: Therese

jag veeet xD. Och skriv inte Tess, det är ju så fult!

2010-08-11 @ 22:33:36
URL: http://theresekaarlssson.blogg.se/
Postat av: Linnea

hahaha x) nee det är ditt nya namn! :))

2010-08-12 @ 18:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0