Uppdatering ^^

oj, länge sen man skrev nu. Menmen har man andra saker för sig så hinner man inte!
Går dagen/kvällen blev faktiskt rolig, mycket roligare än förra gången. plus med kvällen var att det var ganska mkt folk och goa vänner :), minus med kvällen var min mobil har dött, och då menar jag dött, funkar fan inte längre, hela skärmen är spräckt. Det känns lite jobbigt eftersom min "riktiga" mobil gick sönder för högst 1 vecka sedan, så förtillfället har jag ingen mobil, men Sophie har lovat att jag ska få låna hennes gamla, och det känns mycket bra :D, tack.
Nog pratat om kvällen, jag har faktiskt stickat färdigt min halsduk nu :D, så snart börjar jag på vantarna.

Idag vet jag inte om det händer så jätte mycket, tänkte fråga malin om hon ville med upp till sporthallen sen, men så kom jag på att hon spelar match så det sket sig, så jag får dra upp dit själv sen.

Kommentarer
Postat av: MALIN'

haha plutt :D

2010-10-24 @ 18:39:08
URL: http://absoluutmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0