Fullt ös

Dagen är kommen, sista dagen på lovet och den kan inte ha börjat bättre. Solen står högt på den klarblå himmeln och under den har jag legat och läst ut den andra harry potter boken, alltså hemligheternas kammare. Den var lika bra som den första och snart får jag börja på tredje boken. Jag tycker det är kul.
Kom på att jag borde torka bort fågelskiten på filten så den kan tvättas. Det är inte så frächt, jag vet men inte mitt fel att fågeln sket bredvid mig. Tur för han att han missade själva mig, kanske var jag ett offer? Det spelar ingen roll. Jag lever och allt blåser förtillfället i medvind. Skolan är tillbaka imorgon, ser inte fram emot det direkt men jag ser fram emot veckan som kommer ändå.

Igår gjorde jag en god gärning, städade hela sommmarstugan med hjälp av mamma. Så nu är det rent och fint där, satte även upp gardinerna som jag sydde, väldigt fint måste jag säga :) .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0