Är dagens vårväder äkta? hoppas!

Plockade fram skinnjackan idag när jag skulle till utvecklingssamtalet, och gissa vad jag hittade i fickan? 118 kronor :D, älskar att hitta pengar på sådana ställen! Samtalet gick hyffsat bra iaf, men såg tyvärr inga röda fläckar asså xD. Nu återstår lite plugg inför morgondagens Rättskunskaps prov.

Saker du kanske inte visste om mig:

* Jag tycker skalad apelsin är sjukt gott
* Jag gillar inte när killar pratar om bajs...
* Sjunger högt när jag är ensam hemma
* Jag är sjukt festsugen nu
* Kan börja gråta till barnsliga disney filmer
* Tycker killar som är musikaliska är sexiga (kan i och för sig varriera lite)
* Ska försöka leva Fit till sommaren, vilket inte går så jätte bra
* Jag älskar mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0