Alla vill till toppen och vill göra karriär!

Dagen har gått åt till att vila upp sig lite, till musik av Kapten Röd. Jag har verkligen börjat gilla den killen. Trist väder är det också, bara regnar hela tiden. Egentligen hade jag velat åka till Jkpg i dag och shoppa och titta på en soffa, men nej. Ingen i famlijen ville följa med, och hur kul är det att åka själv. Jag har iaf planerat morgondagen, då jag kommer att vara en skogsmulle som letar svamp. Det är verkligen skönt att bara vara ute och gå i skogen, tyck det är fjantigt om du vill, det skiter jag i, höhö. 

         
   
                                                                   Följ ditt hjärta och inte någon annans
!




Bjuder på fula bilder sedan RIX! hoppas Nea och Malin också bjuder på dessa.
















Skrattar varje gång jag ser dessa, så jävla fula. Ni är bra flickor! :) <3


Kommentarer
Postat av: LINNÉA

sån jävla bra kväll!

2011-08-11 @ 22:45:32
URL: http://linneaajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0