Dumheter

Igår fick jag en fix idé att jag skulle testa mina gränser rejält, och därmed kom jag på att jag skulle testa om jag lyckades med att inte äta på en hel dag. Så idag när jag vaknade blev det ett glas vatten till frukost och två glas till middag och nu sitter jag här med yttligare ett glas vatten och med tom mage. Jag har snart lyckats med detta, då klockan är snart 7 på kvällen. Grejen är den att det inte var särskillt svårt, bara man har bestämt sig så går det. Men jag ska erkänna att jag är tröttare än vanligt, så jag har inte gjort så mycket idag, bara luggit och läst typ!
Jag sitter här och taggar till Eksjö Stadsfest nästa helg med massor av låtar från artisterna som jag vill se. Det är gött och det börjar krypa i kroppen ordentligt, så som vi har längtat och planerat. "I´m Freaking Out" Vad har jag mer att säga? jo att jag nu ska köpa mig ett årskort på gymmet, och jag längtar tills Malin drar igång med spinning passen igen :)



Jag är lycklig, full av förväntan och trivs förtillfället med livet!




Eftersom jag är på bra humör kan jag bjuda på en ful bild i spiknyktert tillstånd, not ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0