Har äntligen fått min nya pärla!

Blev en joggingtur på morgonen, det var skönt. Sen lagade jag faktiskt mat till hela familjen, det blev grillad kyckling (malins goda recept) och klyftpotatis (också malins speciallitet). Som tillbehör hade jag tatziki och en god grönsallad, det var så underbart gott! Jag har tjatat jätte mycket på pappa att han ska ta hem en ny cykel till mig, för jag kan inte cykla på den gamla längre, den är lite skrotig nu för tiden. Men han får ju aldrig tummen ur, så då sa han att jag skulle följa med och hämta den när han skulle slå lite buskar. Men självklart är han alltid så seg, så jag tog cyklen och cyklade hem från Hylte (15 km). När jag kom där vid Bringetofta så ser jag bokstäver sitta på träden, jag tänkte bara va fan! Men sen ser jag olika stationer på vägen hem, så då fattade jag att det är ju den dagen i Bringetoffta för alla ettor som är i morgon. Jag som hade sett fram emot att se alla små förstaklassare i mon, men jag får vänta tills tisdag. Men iaf, det var skönt att cykla men jag fick en fluga i ögat på köpet. Och så cyklade jag raka vägen in i en flugmyrors svärm, och det var inte så trevligt.. Nu ska jag hoppa in i duschen och njuta av de sista timmarna på sommarlovet.



Om du var ett hav vore jag en våg, Om du var himmelen skulle jag ha vingar, Om du var ett regn hade jag vart hav och land, Om du var musik vore jag en sång, Om du var vidderna vill jag va' vinden  ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0