Nu bryr jag mig inte längre, jag vet ju så jävla väl.

Är äntligen färdig med allt städande, fimp plock och torkande. Det luktar till och med jätte frächt i lekstugan, och tur är det.. Skönt att torka upp spyan är man var onykter, annars hade det aldrig gått. Tack för hjälpen också! Jo, jag hittade ett par solbrillor också, som jag inte vet vems det är. Denna helgen har varit helt sjuk, jag har haft jätte kul och kvällarna har gått skit fort. Ikväll blir det slappt med en film, för nu orkar jag inte göra ett skit till.

Det är nu bara en vecka kvar på sommarlovet och den ska jag göra till en vilo vecka så att man orkar med en hel höst termin. Men jag tror att det blir kul, det är nästan sorgligt att säga det men det är sista året nu. Det man har sett fram emot under hela skoltiden. Alla dagar så som balen, studenten, 3:3 fester, Tyskland och så sjukt mycket mer. Vi i SP09 ska göra detta året till det bästa!!





                                                                                                 // ♥

Kommentarer
Postat av: Ellen Thulin

Ni är kärlek på hör nivå!!

Och SP09 in my heart!!

2011-08-20 @ 19:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0