Shopping

Den som sa att man inte kunde köpa lycka för pengarna, visste inte vart man skulle handla!


Det blev så kallade ändrade planer idag. Jag åkte till Jkpg med mamma och handlade lite. Det blev 2 tunikor, en tröja, en klänning, glas, tallrikar, smink och lite gott för strupen till helgen! Nöjd med dagen är jag och inköpen. Jag har även haft världens beslutsångest i eftermiddag, jag har nämligen kollat ut lite kläder som man kan ha på sig till helgen, och som vanligt har jag svårt att bestämma mig. Men jag har kommit en bit på den vägen iaf. Sen när jag satt i bilen och tittade ner på mina fötter, så ser jag en leverfläck som inte har suttit där innan, jag tittade närmare och insåg att det inte var en leverfläck utan ett utav de vidrigaste djuren, en liten jävla fästing. Tycker det är äckligt att han käkade mitt blod, för jag drog ju givetvis bort den. Jag tittade på filmen pojken i randig pysmas nyss, och vad ska man säga? sjukt bra! Fattar inte varför jag inte har tittat på den innan? men aja! Imorgon ska jag och Linnea äntligen till gymmet och köra vårat pass, kanske lite extra för jag är sjukt sugen på det. Synd att säga att jag inte har varit där på sjukt länge, men det stämmer ju faktiskt.


Jag börjar tro att jag väntar förjäves, det kommer aldrig att hända, men hoppet har inte lämnat mig än! Det har inte gått en dag då jag inte kopplar något till dig eller tänker tillbaka, jag vet inte om det är jobbigt eller om jag gillar det. Jag tror jag gillar det! Fan vad fjantig jag är.



                                                                                                               // ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0