Sjuk helg i Eksjö!

Allt började på fredagen då vi begav oss mot Eksjö. Så hilma gött att vi har sovit i stuga, men lite trångt även att jag gillar att ligga nära min sängkompis My :) höhö. Jag vet inte riktigt vad man kan säga om helgen, för det har hänt så många sjuka och roliga saker. Jag måste säga att Kapten Röd var sjukt grym. Jag blir glad av att få träffa saknade vänner igen, sjukt kul har vi haft. Man blir sleten, för nu sitter jag här och är riktigt trött. kan bero på lite sömn, och att helgen sätter sina spår. Men ännu en jätte bra sak med denna helgen är att mamma lagar min favorit mat nu så snart ska jag äta ungsbakad lax med kokt potatis, ärtor och romsås :) Underbaaaart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0