Vad är det för dag idag?

Förmiddagen har bestått utav att sova till klockan kvart i 12, stressa fram mat till pappa som kommer hem vid 12 och ska käka. Nu sitter jag här och funderar på handbollen, jag har tyvärr inte kommit fram till ett bra beslut än, men vi får se om jag tar något senare. Jag var faktiskt sugen på att ge ner och träna ikväll ett tag, men det suget har visst försvunnit nu. kan bero på att jag fortfarande är sleten. Idag är det den 15 Augusti 2011, och jag har verkligen för mig att detta är en speciell dag för någonting. kan det vara att det är exakt en vecka till skolstarten eller är det för att det bara är 11 dagar kvar till Eksjö Stadsfest? Nää, det är för att det är en underbar, och älskad vän som fyller 18 hela år idag! GRATTIS till dig Linnea Johansson! Det var den dan det var i da ja.

Den här Linnea har väldigt många bra och dåliga sidor, jag har lyckats fånga några utav dom på bild. Ni avgör själva vilka som är bra och dåliga!



Den kåta...



Den sexiga...


Den som gillar att kissa i naturen...


Den fjantiga...


Den våta och fräna...


Den onyktra...


Den som kommer äta ihjäl sig...



Den unge...


Den störda...


Den mysiga...


Nu är det dags för mig att koka mig en kopp kaffe och avnjuta den tillsammans med en bok, eller film har inte riktigt bestämt där än!


                                                                                                      // ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0