Inleder morgondagen med bakning!

ännu en dag det inte har hänt så mycket, men jag har faktiskt varit och kört ett skönt gympass med Linnéa, och Malin en stund. Sen har jag faktiskt också varit ute i skogen och plockat lite svamp med.
På ett sätt längtar jag lite tills man kommer in i alla rutiner igen. Iaf med träningen, jag ser fram emot ett eget träningsschema som kommer att bestå utav gym, spinning, aerobix, och löpning. Och kanske Handbollsträningar. Malin har inspirerat mig på bakning, så imon tar jag på mig förklädet och ska baka nyttigt bröd. Fast jag äger ju inget förkläde så det får väll gå utan då :P



Du ska inte ångra dig, du är modig Malin!


Kommentarer
Postat av: malina!

du är så ofattbart bra! <3

2011-08-17 @ 15:22:37
URL: http://nilam.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0