dröm sött!

Jag sitter i drömmar, drömmar som är så långt borta. tänk att få allt man pekar på, bortskämda barn. Jag vill ha, jag vill ha! en snygg sexig man skulle ju också passa bra in i drömmen, jag lägger till honom. Drömmar är bilder, bilder är ögonblick, ögonblick är det vi ser. om man kopplar ihop det, så är det allt vi har. Det låter väll bra? jaja! eftersom det vi ser är ögonblick, och ögonblick är bilder som sen blir drömmar, så varför inte leva nu och sluta drömma.. Det ska jag göra, för nu ska jag tagga match mot Anderstorp. De ska börja drömma om förlust, för det är det de kommer att se! 


                                                   *Our accident bird, I love you! 
                                                                   - and all of my wonderful friends too.

Kommentarer
Postat av: LINNEÁ

en snygg sexig man säger ingen nej till!

2011-02-22 @ 17:42:44
URL: http://linneaajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0