nya sommarkläder!

Jag har träningsvärk i rumpa, rygg, framsida och baksida lår efter träningen igår. Känns bra, men det gör lite ont faktiskt :P. Jag har städat och plockat i ordning kläder på mitt rum nyss, såhär första dagen på lovet. Ingen skola på tre veckor för min del, först en vecka lov då, och sen två veckors praktik. Skratta eller gråta? jag kör på både och :D



Dessa kläder kom härom dagen från HM:
byxdress
shorts
sandaler
en randig klänning
Skickade också efter ett linne och ett par högklackade skor men de passade inte riktigt mig så dom skickdes
tillbaka igen.

Just nu rycktas det om att vi ska åka till JKPG, hoppas rycktet inte är falskt. Jag vill köpa en ny kamera som jag tjatat om hur länge som helst känns det som.


Kommentarer
Postat av: LINNÉA

snyggggt!

2011-02-12 @ 11:56:20
URL: http://linneaajohanssson.blogg.se/
Postat av: MALIN'

najs :D

2011-02-12 @ 13:50:21
URL: http://absoluutmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0