arbeta är jobbigare än vad man tror

en veckas praktik avklarad, känns skönt, även att det har varit väldigt kul. En vecka återstår då alltså. vad har jag då gjort denna vecka? jag har stått i kassan, packat upp och ner varor, larmat på och av, galgat kläder. klätt om skyltdockor, och ännu mer.
kanske slår på en film senare, för det blev inte hotellet för min del.. lite ledsamt, men ändå skönt med en lugn hemma kväll efter en hård arbetsvecka. Arbetslivet är slitsamt, och jag ska erkänna att jag är väldigt trött faktiskt. men det kan ju också bero på att jag kom hem vid 1 i går natt, pga  av bussresan hem från Åstorp och med en förlust, ingen bra dag det asså. 

Jag ska nu uttrycka mig, kanske väldigt otydligt. men det är ingen jag kan prata med om detta direkt, så därför skriver jag. jag är arg och frustrerad på allt som innehåller handboll just nu. organisationen fungerar ju inte alls, är trött på att åka långa resor för att spela en match, där jag inte får så mycket speltid som jag vill. varför hålla på att bry sig, när jag ändå inte ska spela med Eksjö nästa år, varför jag ska vara dellaktig? jag är trött på det. men jag ser fram emot JDM nästa helg, ooch jag hoppas att det blir kul. Sen ska jag ta nya tag tills nästa sässong, för jag tänker inte gå ner och träna med A-laget bara för att de behöver folk.. Jag tror att de vill att man ska träna men ingen kan väll tvinga mig till det? jag ska säga i från i såfall, för jag vill inte att det ska ta upp så mycket tid under våren som det har tagit under hösten..!


Kommentarer
Postat av: MALIN'

tack :)

de är 13 cm :DD

2011-02-27 @ 20:33:35
URL: http://absoluutmalin.blogg.se/
Postat av: MALIN'

fina du <3333

2011-03-01 @ 21:09:23
URL: http://absoluutmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0