Lite bättre!

Jag vaknade hos Ellen i dag, med henne och Linnéa. Sedan bar jag mig i väg till sporthallen för att dömma en handbollsmatch.

Igår tillbringades kvällen med bästa flickorna, synd att några saknades. Vi tog en promenad till mejeriet, haha, så sjukt länge sen man var där, men det var faktiskt av en anledning vi gick dit, annars hade inte jag iaf satt min fot där. Det var så att Josef och hans band hade premiärspelning där, så det var därför. Så sjukt duktiga var dom tycker jag :) . Sen tog vi en sväng förbi GROTTAN, och satt där inne ett tag! hehe.

Nu ska jag upp och förbereda middagen: Stekt kycklingfilé, klyftpotatis och beanässås (stavning?), så sjukt gott ska det bli ;)


Kommentarer
Postat av: LINNÉA

hahah bearnaisesås tess! :)

2011-01-18 @ 19:36:59
URL: http://linneaajohanssson.blogg.se/
Postat av: Ellen Thulin

Grymmt kul va det :D

Kladdkaka<3

2011-01-26 @ 22:51:34
URL: http://ellenthulin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0