Måndags städ

Hitills på denna dagen har jag hunnit med mycket! Jag slutade tidigt, typ 1 så jag gick ner till Outlet och kollade om jag kunde vara där och praoa. Första jag frågar och det går bra, sådan tur har jag nog aldrig haft. Så jag kommer spendea mina 2 veckor där! Försökte även att räkna lite matte när jag kom hem, men kunde bara 3 tal sen fattade jag inte mer, inte så lyckat kanske. Städat har jag också hunnit med, stolt* hittade lite oväntade saker under den stora klädhögen i mitt rum, bl.a gamla trisslotter med vinst på :D, lycklig blev man där. hittade också andra saker som jag letat efter, och saker jag inte letade efter. Typ som Malins tandborste kom fram och hennes halsband, du kanske vill ha tillbaka dom nu när jag hittat dom :)

Sitter nu förövrigt och lyssnar på en låt av Julius, låten är riktigt bra tycker jag!
Ingen träning ikväll, blir nog en promenad senare.

Kommentarer
Postat av: MALIN'

Haha tandborsten är nog fräsch nu ;) haha 1 år senare..

Vilket halsbnd? ;D <3

2011-01-25 @ 23:22:58
URL: http://absoluutmalin.blogg.se/
Postat av: Therese

hahah, det tror jag med :P, det är typ det!

det jag lånade av dig på ellen 80-tals kväll, för typ också ett år sen :P <3

2011-01-26 @ 18:42:05
URL: http://theresekaarlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0