Onsdag


Tog en promenad i vintermörkrets kyla. Mysigt var det och jag gick i mina egna tankar. Egen värld? kan man ha det!
Annars har jag inte gjort mycket idag, jag kollade på Inception, den var nog bra men jag fattade inte riktigt poängen med den. Jag har också gjort fördigt kycklingsalladen tills i morgon, för då åker vi till Skåne för att krossa Vinslöv! Veckan slutar med träning på fredag och sedan myskväll/natt hos Ellen med underbara flickor. Sen på lördag spelar vi igen mot H69 Lundagård, serieledarna, det blir en tuff match med tanke på att vi ligger tvåa, kötta är det vi ska göra! Sen blir det lungt på söndag, blir säkert att kolla på när A-laget spelar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0