skratta eller gråta? helst skratta

Jag trodde jag var i himlen när jag vaknade, det enda jag såg var vitt vitt vitt. Undra om det är den känslan man får när man är död? Fast man kanske inte har några känslor då.. Sen insåg jag att jag låg i malins vita säng och såg hennes vita tak och väggar.
Vad ska man säga om gårdagen?, det är en fråga som man kan ställa sig. typ va fan hände? Jag upplevde saker som jag aldrig varit med om innan, och nya känslor kom fram, det är det som är jobbigt. Sammanfattar jag det kort, säger jag bara att utan er mina vänner hade jag inte vetat vad jag skulle göra under det momentet. Jag vet fortfarande inte hur jag ska göra eller vad jag ska göra! Blev glad när smset kom på morgonen, betydde mer än vad man kan tro, hoppas du blev lite glad iaf. Visst, ingen stor grej, men ändå.

Sitter för tillfället ute och studerar rabarberbusken som täcker typ hela baksidan. Okej, där överdrev jag, men den är fan stor, så om någon är sugen på en rabarb finns det att hämta hos mig!


                                       Om sanningen ska fram, den kommer nog aldrig fram!


Kommentarer
Postat av: LINNEA

babyy!<3

2011-08-02 @ 18:28:45
URL: http://linneaajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0