fix och dix

Två dagar av intensivt målararbete är nu klart. Det är verkligen jobbigt att måla, har ont i armarna efter allt gnoande;) . Stugan blev fin iaf, men däremot är jag full av målarfärgs fläckar. Har nämligen fått ihop en liten slant som lätt kommer att spenderas bort på resten av sommaren.
Förkylningen börjar bli bättre och det är på tiden för jag vill träna, gymmet är lite saknat faktiskt. En sak till, jag har läst ut Harry Potter och Fången från Askaban också, så snart blir det att börja på fjärde boken. Får gå bort till mitt egna lilla bibliotek, alltså till My :) hahah!

Ikväll somnar jag ifrån min barndom, och vaknar som myndig. Känns nästan lite sorgligt, men gud vad skönt det kommer att bli, att bli mer fri för fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0