Om sanningen ska fram

Lediga torsdag är välkommen, dagen kommer bli slappare än vanligt. Gårdagen började såklart i skolan och sedan var det lite förfest hos Josefine. Sen åkte vi till hotellet i Vetlanda och shakade aaas! Det var kul faktiskt och träffade även några vänner som jag inte sett på jätte länge, så de var kul. Ligger förtillfället i hängmattan som är väldigt vinglig, och väntar på att solen ska komma fram vilket den troligen inte ens kommer att göra .. Snart tror jag att jag ska ut och röra på fläsket lite, blir alltså en löparrunda senare, i kväll får det blir föresten.

Jag älskar låten, och den rör sig i huvudet hela tiden..
Om jag ljuger om min barndom, säger att den varit svår. Väcker modern i ditt hjärta, leker mamma pappa. Vill du ligga med mig då? 





     Tycker att du är väldigt söt, vilket gör att du blir som en magnet i hjärnan.











Fina vänner jag har!! och tack till Ellen som körde oss. När jag får körkort ska jag köra på dig vännen.


Kommentarer
Postat av: LINNÉA

du är så bra tess! <3

2011-06-03 @ 17:29:20
URL: http://linneaajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0