Halv åtta hos mig

Nu börjar halv åtta hos mig, så det ska jag titta på. Dagen har varit bra, ett skönt pass på gymmet, sen bara slappat efter skolan! I morgon vid klockan 8 är det dax för gymmet igen, fast det känns inte så bra när man vet att alla andra har sovmorgon, suck* haha.

När jag kom hem och gick ut i garaget möttes jag av en stor jeep!? Pappa som köpt en, jag fattar inte vad han ska ha all skit till. Den kommer ju ändå bara stå där och ta plats, onödigt. Han säger: det kan vara bra att ha någon gång om man ska göra något. Aa, asså shit..


Kommentarer
Postat av: LINNÉA

HAHA fyfan va go! ungefär som min x)

2011-03-08 @ 19:54:55
URL: http://linneaajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0