I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller.

Sitter här i min ensamhet, hela huset för mig själv, lite läskigt att höra sina egna tankar. Det är mörkt ute, men snart kommer familjen hem från Kinna. Jag säger bara Rest In Peace, Philip. 
Jag har haft en bra dag, chill i skolan och sedan till farmor för att käka lite.  Vad gör man nu? kollar på tv, och är lite avundsjuk på Linnea som ska tattuera sig. Väldigt snyggt tror jag det kommer bli bruden:). Nu kom min familj, skönt att inte vara ensam, tycker inte riktigt om det, inbillar mig bara massor av saker, usch! hehe


             The Script - You won't ever feel a thing

                          When trouble thinks it's found us, The world falls down around us 
                          I promise baby you won't ever, You won't ever feel a thing
                                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0