Silver blev det

Min helg började med att jag slutade på Outlet efter 2 veckors praktik. Sen blev det mysfest med flickorna hos Linnea med bastu och bad. Jätte kul att träffa alla igen :D
Nu sitter jag här efter en heldag i Jkpg, som började med en skräll seger, helt sjukt vad bra vi spelade den matchen mot Växjö. Efter full speltid stod det 18-18, vilket innebar förlängning med 2x5 minuter, som slutade med vinst för oss (21-20) efter ett snyggt skott från Sofia i krysset med 3 sekunder kvar. Vi tog oss till final, men förlorade den, så vi kom hem med ett silver.

Jag vill åka spendera lite pengar på vår/sommar kläder, jag känner att jag behöver förnya gaderoben lite.. Sen kom jag på en sak till, att det är helt omöjligt att dricka kaffe utan att surpla! Så ni vet ;) hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0