Smält snö, smält!

Jävla regn/snö, jag hatar det och speciellt när man ska ta sig hem från skolan. Jag cyklade och höll ner luvan för ansiktet och tror du inte att jag cyklar in i en tallgren?  Jo, självklart, jag såg ingenting och vipps sen hade jag lite ont.. Det finns ingen som vill ha denna snö som kommer nu! Smält snö, smält. Det blir absolut inte bättre av att man haft en så sjukt seg sista lektion, med den kärringen, för det är precis det hon är! Tro det eller ej, men jag vill ha Gordana tillbaka... Men nu som plåster på såren så ska jag sätta på en film, The next three days, jag tror faktiskt att den är riktigt bra men det återstår ju såklart att se.

Bara två dagar kvar till helg, och det känns ändå bra, mer än halva veckan gjord :)


Kommentarer
Postat av: LINNÉA

HAHA

2011-03-09 @ 21:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0