SmootieTime!

Jag älskar smootie, idag gjorde jag en med mangosmak. Så sjukt god blev den. Så där blev jag lite gladare med en gång :) .. Det borde ju vara väldigt nyttigt. Mitt recept är väldigt enkelt också, först väljer man en fryst frukt som man är sugen på, sen tar man lite vaniljyoughurt och mixar ihop det. Sedan spär man med mjölk tills den blir lagom tjock. Mumms! Blir en slapp dag, men Karin förstörde det lite när hon gav oss Tyska läxa tills i morgon, men men.

Det är också bara 3 veckor kvar till påsklovet och sedan är det ju nästan sommmarlov, jag tycker tiden går väldigt fort men till den här sommaren längtar jag så otroligt mycket till, allt kommer bli så mkt lättare efter den 6 Juli :)

Beautiful Surprise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0