Min Fredag kväll

Nu har jag precis gjort och ätit kycklig med spenat och band spagetti:), jätte gott verkligen. Det är fredag kväll och jag har inte någonting att göra. Jag är sugen på godis, men det vill jag inte äta så för att släcka suget ska jag smyg titta på ett hem till midgårds avsnitt :), så bra. I morgon var min tanke att åka och handla i Växjö men det ville inte någon annan så det blir Vetlanda, alltid bättre än inget. Senare på kvällen kommer underbara flickor hit, och vi ska äta god räkpaj. Sen beger vi oss till Josefin för lite party :) .. 


                                                                 Jag vet att jag döljer en sanning
                                                                 och att väntan inte leder nånstans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0