Åter söndag

Det är åter söndag, och dagen har varit ganska lång. först tog jag en lång jogging tur, tror den långa mejensjö rundan är 5-6 km. Sen blev det en varm dusch, och förberedning för lite släktkalas. God mat och tårta på det, satt hur fint som helst. Fick också lite besök utav Malin som skulle hämta sina älskade skor ;) . Igår var vi hos födelsedagsbarnet Josefin på lite fest, och förfest blev det hos mig med sköna vänner. Kvällen blev ganska bra ändå, fast trött som jag var så var jag inte så jätte sugen, men ändå skönt att rasta levern.
Jag såg nyss en cykel på tv och kom att tänka på att den 23 mars börjar spinningen som Malin ska hålla i och jag längtar för det ska bli så kul:), att cykla skiten ur sig.

Imorgon kan det bli den dagen i mitt liv, som jag väljer en annan väg. Eller så fortsätter livet som det redan är. Får se hur det blir, lever i ovisshet. men jag kanske inte kan bestämma mig i mon, kanske tar några dagar innan jag vet vad jag vill.

Just det, i går köpte jag lite nytt till gaderoben: det blev ett par chinos, en blommig blus, en vit kofta, ett linne, en annan beige tröja och en grå magtröja. Bild kanske kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0