Love it or hate it?

Kära mina få läsare!
Gymmet innan i dag, hur skönt som helst att kunna träna igen :). Jag har varit på ett såkallat skriv humör idag, så därför satte jag mig och skrev min loggbok, smidigt var det, bara en gång att skriva om, jag tycker att min grupp var typ bäst på att göra planscher. Snabbt och lätt! Men loggbok en blev ändå några sidor, haha skojjar verkligen bara.
Jag såg även en deprimerande sak nyss - att jag har 1 minut kvar att lyssna på min Spotify, och det är bara 12 maj, alltså nästan 20 dagar kvar tills den fylls på! Det här kommer jag inte klara av så måste smöra lite för pappsen, så han går med på att köpa istället. Hatar när regler och skit ändras. Just det, idag får vi se våran svenska stjärna uppträda i semifinalen, han är bland favoriterna enligt tidningen, ha-ha säger jag. Visst vidare går han väll, men inte mer än så. Han är ju inte ful, men han har sämsta låten.
Där dog Spotify, så istället får jag slå på tvn för att kolla på fyra bröllop, jag vet att jag egentligen inte vill gifta mig, men när man ser hur lyckliga alla blir, och allt runt omkring brölloppet så ska jag erkänna att jag nog vill gifta mig någon gång ändå. 
Måste bara nämna morgondagen med, efterlängtad som den är. På lunchen i morgon blir det Chili Thai med älskade vänner, och shopping på det. Älskar maten, och shoppingen med för den delen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0