Framtidstro

Gårdagen bestod utav ett besök i Göteborg på framtidsmässan. Min framtid ligger nu på soffan i köket i broschyr form. Det är nu bara att välja vad jag vill göra efter studenten. Kanske inte är så bara, tror nämligen att det kan bli lite knepigt. Men man kan ju inte hålla på och vela hela livet så det är bara att bestämma sig!
På hemvägen hoppade jag av i Jönköping för det var matchdags mot Hallby. Vi förlorade med 5 bollar, vilket gjorde att Hallby nu har fått ett litet försprång i serien. Jag kan inte säga så mycket om matchen, jag fick inte känna på stämnigen på planen för jag satt hela på bänken. Men därifrån kunde man se att vi kan bättre, och att dem kommer få en svårare match på hemmaplan. Jag försökte ändå heja på så gott det gick! :) Nu taggar jag först den första 3:3 festen i mon och på söndag spelas det match med U-laget, vilket jag ser fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0