Humöret efter dagens matcher.

Vad ska man säga? kanske bättre att hålla käft! Känns för tillfället som att det mesta blåser motvind. Grejen är den att jag vet att det bara är jag själv som sätter alla käppar ihjulet för mig. Det är ingen annans fel, det är mitt egna. Det är förjävlig, att känna att det är ens egna fel, finns inte så mycket att skylla på då. Å andra sidan borde det vara lätt att ta itu med problemet, men hur fan gör man? Jag sög idag, så nu är det sakt. Men som man brukar säga, bryt ihop och sedan kom igen. Jag tycker ju att det är väldigt kul men när det inte funkar på match så blir jag så sur på mig själv, jag vet nämligen inte hur detta ska vändas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0