Längtan

Dagen har bestått utav ett besök på gymmet med Ellen. Det blev även en lite löprunda efter allt packande, Har närmligen börjat ta fram kläder och grejer till den lilla resan upp till Vännesborg och till Livia. Kanske hinner med ett besök hos kusinvitamin också, har nämligen aldrig varit och hälsat på henne i deras nya lägenhet. Det börjar verkligen närma sig, och det ska bli riktigt kul. Förutom detta så har jag haft en lugn dag, satte på lejonkungen 3 för att jag inte hade något att göra. Asså den filmen är ju så sjukt rolig, nu när man fattar skämten, som man inte gjorde förut. Sjukt! Jag ska säga att jag snart kommer äta ett utav det godaste som finns, tomatsoppa med pasta. Det låter kanske inte så gott, men det är det kan jag lova!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0