Så mycket bättre!

Igår inträffade en dag som har varit då efterlängtad. Vi var och kollade på breaking dawn, och vad kan man säga, så sjukt bra!! Det värsta är att man ser Malin sitta och sova till en sådan bra film, hon är utöver det vanliga. Jo, i fredags så blev det lite partay, fast för min del nyktert. Men jag hade jätte kul, en av de roligaste kvällarna på ett tag tycker jag :) jag kan ju rappotera lite om lördagen med då, då vi spelade match mot lågan, 25-25 blev resultatet. Jag sög röv, kan man säga! Tur att jag inte spelade så mycket, men bra insats utav övriga lagmedlemmar. I alla fall, så sitter jag nu här och inväntar dagens träning, med vatten och musik.

Helgens citat:

"Asså hon ser ut som en hora, tror du hon hörde det? nää. Det är klart, hon har ju ändå kuk i öronen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0