Tärna på hög nivå, ironi!

Änglarna ger oss hopp och tro,
sjunger om fred på vår jord, 
allt som gud aldrig övergav,
en stjärna lyser så klar. 
 
Sången sätter sig på hornhinnan efter dagens musik och lucia övning. Att jag ska vara med i lucia tåget är ju som att skatan skulle kunna flyga utan vingar. Men jag trivs ändå, det börjar bli kul att sjunga, (även att jag inte sjunger så värst bra) . Men vi är bra, och detta kommer troligtvis att bli det bästa lucia tåget på Aleholm på länge.
Sitter förtillfället och äter lite, samtidigt som jag väntar på att Josefine ska höra av sig så att vi ska åka och biffa lite på gymmet! Det jag borde göra är matte, har nämligen prov på fredag!

Josefine Thulin, Therese Karlsson

Får bli en bild från saknade Eksjö Stadsfest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0