Söndags Filosofi!

Bad update, I know! Men det finns vänner där ute som är värre asså.. Jag syftar på några speciella faktiskt, höhö. Gårkvällen var nice, så sjukt kallt bara. Men jag hade trevligt, men lite segt må jag säga att det var i mellan åt, då jag var typ nykter. En bra sak med det var att jag är på tipptopp idag, då de flesta andra inte är det.

Lite rapport från gårdagens matcher:

Sävsjö HK - Eksjö BK Div 1
En rolig match, där känslan på planen smittade av sig ut i hela hallen och intill bänken. Jag spelade inte en minut, men det gjorde ingenting för det var bara så sjukt go känsla att se Eksjö förlora så stort. I halvlek stod det 17 - 3 till oss! Det enda som gällde var att typ DÖDA! och det gjorde vi.

Sävsjö HK - Hylte Div 3
Även denna en ganska rolig match, där vi förlorade med 3 bollar. Men vi hade en lite ledning i slutet som vi tappade. Jag är inte besviken, konstigt nog. Jag som alltid vill vinna. Det var en go känsla ändå, där alla kämpade, för vissa första matchen på några år, och även första matchen för mig med spelminuter denna sässong. Kredd till vårt lag för god kämparinsats.

Nu har jag tänkt mig att jag ska läsa igenom psykologin en gång innan lunch. Imorgon börjar en ny kämpar vecka i skolan, men det går nog fort. Lite omplanering, då jag egentligen skulle åka och köpa nya inneskor igår, får alltså bli på tisdag istället. Ser faktiskt fram emot det. 
 
                                                                                              //   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0