Tisdag den 18 Oktober

Dagen började med svenska lektion, redovisning. Sedan följde en seg mattelektion, därefter slutade jag då klockan va 11.05! skönt. Jag drog vidare till gymmet för att biffa lite. När jag kommer ut från gymmet ösregnar det, och har jag turen att ha bilen till skolan? NEJ, så det var bara att sätta sig på cykeln och cykla hem i iskallt regn.. Hemma väntade en varm dusch och sedan pluggpluggplugg. Det är där jag är nu, i min religionsbok och läser om Islam och kristendom. Hade inte Mohammed och Jesus funnits hade jag kunnat ängna min tid till något helt annat.
Det verkar som att denna dag har varit jobbig, men så är det egentligen inte, helt okej dag. För om de sämre dagarna inte hade kommit då och då så hade man ju inte uppskattat dom dagarna som är riktigt bra! Trotsallt är jag glad över att drunkna i regn, för efter regn kommer solsken. Men vart fan är solen?!!?! Den kommer nog!

Lovet är snart här och det tackar jag för, men innan har SP09 en hel dela att göra: 
    Religionsprov
    Instruktion, muntligt
    Psykologi redovisning/ Inlämning
    Uppsats Filosofi
    Uppsats Religion
    Självbiografin Svenska
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0