Jag e redo, jag e redo!

Jag har visst hittat tillbaka till bloggskrivandet, skönt att få skriva av sig då och då!
 
Jag har varit och gjort något som jag inte trodde skulle hända, jag var precis i Eksjö och tränade handboll igen. Jag kom hem helskinad, och har faktiskt haft en rolig stund på plan. Men nu kommer ett svårare beslut. Spela? inte spela? spela? Det svaret får jag nog så småningom.
 
Jag är väl förberädd för kommande studier. Fick hem den första boken nu i veckan, lite tjockare och lite större än vad jag trodde. Här körs det hårt från börjar, men jag är inte orolig utan förväntansfull. Jag längtar lite smått, bara för att skaffa mig en aktivitet för det är så jag ser på dessa studier nu. Något jag ska tillbringa med i 4 år, så kan inte bara hoppas på att det är över innan jag har börjat. Jag måste trivas och tycka om det jag gör, och det återstår att se om det blir så eller inte!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0