Årets snowboard-oskuld är tagen.

Dagen har spenderats på bra och roliga saker. På morgonen har jag klipptid så var nere där, dock har jag inte klippt så mycket då jag sparar till balen nu. Men allt det slitna är borta så det känns mjukt och gött iaf! Sen blev det ett första snowboard åk för iår med Malin och Robin, väldigt kul och fint solsken på det. Hem en sväng innan det var dags för handbollsträning. Lyckat! dock inte träningen.

Jag kan nu meddela att morgondagen är planerad i minsta detalj känns det som. Det blir ett morgonpass på gymmet, sen hem och städa mitt rum då de ser fördjävligt ut. Vid 12 tiden åker jag mot Växjö för shopping och letandet efter balklänning fortsätter där. Så kul ska det bli!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0