Dagen före ännu en jobbig vecka har anlänt.

Förtillfället känns det som att det bara är söndag och aldrig fredag. Helgen är snart slut och måndag morgon är snart kommen. Jag sitter ner  och är väldigt rastlös, väntar på mat som aldrig blir klar och har ångest över att jag inte har hunnit gå till gymmet även att jag inte har gjort ett skit idag. Klockan är bara halv 1 och maten är inte ens påbörjad. Herregud!

Jag kommer att springa lite senare, troligtvis kommer det är bli på gymmet då det är fruktansvärt kallt ute. Detta för att gårdagens match gick åt helvete.. Iaf för mig, lagsport kanske inte är min grej? Det kanske jag skulle tänkt på lite tidigare iså fall. Kanske ska börja med pingis eller nått, som inte utsöndrar all aggression. Matchen slutade 21-20 till Växjö.

Joo, jag har skaffat mig en ny syssla, har börjat läsa igen. Denna gånegn är det Twilight, på engelska. Dock längtar jag lite tillbaka till Harry Potter böckerna.


                                                                         //


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0