Framochtillbaka

God kväll. Dagen har tillbringats lite här och där. Först skolan, sen gymmet, senare till stugan och hem igen. Förutom detta har jag ställt min kreaktivitet på prov. Jag har gjort kesoplättor till  kvällsmat och sen gav jag mig också på att baka mellanmålsbars - nyttiga sådana.


Kesoplättor



Ingredienser:
Keso
Hackad lök
Ägg
Fiberhusk
Svart peppar

Detta rekomenderas, det var riktigt gott och enkelt att göra. Serveras till en grönsallad och en klick cream fräch



Mellanmålsbars



Ingredienser:
Fiberhusk
Salt
Pumpakärnor
Havregryn
Torkade aprikoser
Torkade tranbär
Honung
Caschunötter

Dessa var också goda, och relativt enkla att göra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0