Längtan är som väntan på något gott

Slutade även idag tidigt, så nu har jag hunnit med att göra klart svenska sammanställningen. Det är så skönt att äntligen vara klar:) Det har hänt en hel den sedan jag uppdaterade sist. Vi har bokat vår studentresa till Alanya i sommar. Jag längtar redan, och det kan inte bli bättre när man åker med bästa tjejerna. Så är det bara. Vi har också funnit vår första match detta året, i och för sig har vi bara spelat 2 matcher men ändå. Flottan fick spö iaf! Kvällen kommer bestå av att jag sitter klistrad framför tvn, då när Sverige spelar mot Tyskland (= När Tyskland looosar, hoppas jag!)

19 januari är en mycket speciell dag, det är den dagen då en av mina bästa vänner födes för nitton år sedan. Jag vill bara säga till dig att du är underbar i vått och torrt! Älskade My.



Kommentarer
Postat av: My Romé

Fyy vad söt du är min bästa!! Förlåt att jag inte sett fören nu men du vet ju hur jag är ;) Gaad love you Therese<3

2012-01-30 @ 18:52:07
URL: http://myrome.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0