bakisdagen blev över förväntan.

Vad kan man säga om gårdagen. Egentligen helt okej kväll, men ska jag vara ärlig så var jag mer sugen på att åka till Växjö och partaya istället. Men jaja, det får det bli nästa gång då. Kvällen avslutades på ett perfekt sätt, genom bubbelbadning med Ellen, då Linnea låg och sov. Sjukt värt! Får tacka en riktigt snäll Johan som kom och hämtade oss på kvällen där:)
Denna helgen har bestått utav två ganska sömnlösa nätter på Linneas soffa, lite trångt och obekvämt men det har funkat iaf. Bättre än inget. När vi vaknade i dag så blev en jobbig bakissöndag till en rolig dag, då jag och Linnea var och kollade på innebandy och senare på kvällen blev det en fet pizza. Klockan är nu 9 och jag ska fan gå och lägga mig, ta igen lite sömn tänkte jag.

Veckan som kommer består utav praktik. Jag ska vaccinera mig. Jag ska plugga. Jag ska nog städa lite med. Jag ska träna ännu mer än vanligt. Avslutet på veckan kommer också bli avslutet på handbollssässongen, om det nu inte blir kval då förstås.

Kommentarer
Postat av: Kingen

En väldigt bra dag! Pusss <3

2012-03-14 @ 22:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0