Dagen är på topp, lika så jag själv!

Sitter nu ute på altanen och solar mig, känns faktiskt som riktig sommar för en gångs skull:), gräset är grönt, himeln blå och strålande sol. Kan det bli bättre, jaa det kan det faktiskt idag, då jag väntar på träning och sedan ska vi åka till sandsjöbaden och äta, detta gör jag med de bästa brudarna. Förutom detta så inser jag att jag borde vara sjukt glad då jag fick VG på mitt matte C prov, lite stolt där faktiskt:') Jag har precis gjort min mat tills i mon då vi ska till Växjö för att spela hem JDM segern(hoppas vi på, och vi ska kämpa för det.) I alla fall så blev det en bulgur/kycklingsallad, och den blev god. Dagen är på topp, och där ska den sluta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0