Jag tog helg nu.

Vad ska man säga? Idag när jag kommer ut från skolan och ska cykla hem så finns inte min cykel, det är ju självklart att någon har snptt den. Men jag gråter inte, ska jag vara helt ärlig är jag glad så att den slipper stå hemma och skräpa. Den är nämligen skrotfärdig, hahah. så varsegod, ta cyklen om du nu tycker att det är så kul att sno.

Äntligen har torsdag eftermiddag kommit, det är skönt för nu har jag ingen mer plugg denna vecka så nu ser jag fram emot helgen. På lördag ska jag till Jönköping på Öppet hus, ska bli kul att kolla lite. Var inne och kollade på programmen på handelshögskolan nu och kollade lite intagningsstatistik. Jag fick lite lätt ångest då jag inte ens vet om jag kommer komma in på något programm alls. Jag som ändå tycker att jag har ganska bra betyg. Men vi får se, varför grubbla över något som jag ändå inte kommer få svar på fören alla har sökt. På lördagkvällen blir det Utgång vi Växjö, vilket jag också ser fram emot jätte mycket :D

Senare idag blir det ett gymmpass med Jossan, ett stenhårt sådant har vi bestämt. Ska faktiskt bli riktigt gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0